Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 14:24:50 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10556 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kasispea küla, 11280 Loksa-Viinistu 
tee// 11286 Kasispea-Ilumäe tee// Kopli// Külluse// Leeotsa// Loome// 
Madikse// Madiksepõllu// Männivälja// Oja// Ranna// Tagavälja// Uuetoa// 
Uus-Tuhamäe// Vana-Nisumäe// Vana-Peebu// Välja (Passiivse elektroonilise 
side juurdepääsuvõrgu rajamine, Kasispea küla, Kuusalu vald, Harju maakond) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasispea küla sidevõrgu kasutuselevõtmine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27125649>  (menetlus nr: 
452449), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister